Кольоровий бізнес

Вплив кольорів на різні аспекти бізнесу
Вплив кольорів на різні аспекти бізнесу 

З самого початку, з самого першого кроку вам завжди доведеться мати справу з квітами: логотипи вашої компанії, колекції товарів, кольори стін в офісі, меблів, машини і, зрештою, власного одягу .... Все це, однозначно, змушує нас робити постійний вибір кольорів, постійно думати про кольори, і жити з ними після нашого вибору, точніше, з наслідками нашого вибору тих чи інших кольорів.

Що стосується продажів, вітрини роздрібних магазинів - це більше, ніж просто прекрасний вигляд.

• 73% рішень щодо покупки - приймаються в магазині.

• Потенційні покупці приймають підсвідоме рішення протягом 90 секунд після вступу в магазин.

• 62-90% перших вражень базуються на кольорі.

• 52% покупців не повернуться до магазину, якщо їм не сподобається естетика.

• 93% рішень щодо покупки приймаються на основі зовнішнього виду.

• Кольорова реклама прочитується на 42% більше, ніж чорно -біла.

Що стосується непрямого впливу на ваш бренд та продукт:

• Колір збільшує розпізнавання торгової марки до 80%.

• Колір покращує пам'ять, додаючи додатковий стимул для мозку.

Як бонус, колір також може заощадити гроші на експлуатаційні витрати, зокрема на опалення та охолодження. За словами Саллі Августин, лікаря філософії, психолога-еколога та експерта з особистого орієнтованого дизайну, "колір стіни дійсно може змінити те, як людина сприймає температуру".

Наприклад, теплі кольори, такі як жовтий, помаранчевий та червоний, можуть змусити людей думати, що кімната тепліша, ніж є насправді. З іншого боку, холодні кольори, такі як зелений, синій і світло -фіолетовий, можуть викликати відчуття холоду.

Використання кольорів для залучення цільового ринку вашого роздрібного магазину

Як правило, молодих покупців більше приваблюють яскраві та сміливі кольори, а старші покупці віддають перевагу делікатним кольорам.

Якщо ваш продукт найкраще підходить для імпульсивної покупки, ви можете використовувати чорний, королівський синій або червоно-помаранчевий колір для вітрини.

Ви зосереджуєтесь на покупцях з обмеженим бюджетом? Використовуйте темно-синій або бірюза.

Ваш продукт в першу чергу зосереджений на жіночих покупцях? Сині, фіолетові та зелені найкраще підходять. Тримайтеся подалі від помаранчевого, коричневого та сірого.

Якщо ви націлені на чоловіків? Для вас підходять синій, зелений та чорний, але не коричневий, помаранчевий або фіолетовий.

Subscribe to DOORWAY

Don’t miss out on the latest issues. Sign up now to get access to the library of members-only issues.
jamie@example.com
Subscribe